CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Saturday, June 28, 2008

Patah Hati?




Yea benar, ia berlaku lagi.
aku break up. lagi.
sialan.
tak perlu aku beritahu mengapa.
yang penting dia kini sudah tiada.
Andy Morrell.
damn.
Tapi biarkan.
Tiada apa aku boleh lakukan.
Tiada siapa yang perlu dipersalahkan.
Yang penting, hidup harus aku teruskan.
Ya, perit. sakit.
Aku telah jatuh dan cedera.
Tetapi aku harus bangkit.
Walau aku cedera
berlumuran darah dan air mata
aku harus berlari.
Tiada apa lagi untuk aku tunggu di sini.
Lari sekuat hati.
Jauh dari sini.
Hai kesakitan, persetan kau.
Hai air mata, sudahlah engkau.
Takkan dapat kau hentikan aku.
Tiada apa dapat menghalang aku
kecuali Yang Maha Esa.
Aku akan berjaya.
Aku akan bahagia.
Mengapa?
Kerana aku Lily Cartina.
Aku hebat.
Aku kuat.
Aku rockstar.
Aku awesome.


P/S:
Hari Khamis aku break up. Hari Jumaat ade camp sekolah aku anjur. Aku mahu sangat pergi ke camp kerana punya ramai kawan di sana. tidaklah aku sunyi, melayan perasaan aku ini. Tetapi aku terpaksa dihantar pulang pada jam 12 malam. Kerana dilanda demam panas. persetan.Teruk juga demam aku. Demam dan sakit tekak dan selesema. Suara aku tak ubah macam rockstar. Kalau aku buat album comfirm laku. Kemudian hidung aku beringus. Hingus mengalir mcm air paip. Mesti kau semua suka kan? Padan muka aku. Banyak sangat dosa. Sudahlan Semalamnya aku break up, hari ini dilanda pula demam panas. Tidak mengapa, aku hebat. Aku kuat.

2 screams:

amilah said...

lah balik...
sian kak lily
btw.. kan ade lagu masa ceramah motivasi tu
"haram patah haram patah"
hahah :P

Sengal Ubi said...

lagu patah hati
from sudirman
for u~